Tisdag

Godmorgon godmorgon.
gårdagen var toppen, kollade på lägenheten. Det var mer än bra och sen efter de blev de ikea och inhandlade lite små saker. Får nog bli ett eller fler besök till där innan allt är klart. Jag kommer antagligen få börja flytta in i mitten av augusti, innan skolan börjar som tur är.
Efter Ikea tog vi en sväng inne på bervik, fick med mig en kavaj, en tunika, en sjal och en hårinpackning. Nu har jag även fått ordning på kameran och hittat allt. Så snart kommer bloggen bestå av bilder igen!

Nu sk jag städa lite med mamma, sen träffa Ina och så färga mig!

Kommentarer
Postat av: elin

hur har du fått tag på lägenheter? :)

2010-07-20 @ 12:24:19
URL: http://diffodal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0