I´m back!

Tro de eller ej men jag är tillbaka ännu en gång efter att varit borta. Det var svårt att klara sig utan att få skriva av sig massa roliga händelser.
Ska inte ha något speciellt tillbaka ilägg så. Men jag ska nog ligga lite lågt just nu med bloggen, men den kommer ju komma fram tillslut den med.

Min dag idag har varit toppen, började med att vi hade genomgång på sminkprovet som vi hade senare på eftermiddagen. Vi ställde frågor och övade på varandra. De känndes bra och jag kände att jag hade koll på läpparna och ögonbrynen eftersom det var det som va i fokus idag.
Vi fick lunch sen var de bara matte innan provet. Kände mig riktigt nervös i början men sen när modellerna väl kom så kändes det mest roligt. Jag tror jag klarade mig, hade en helt okej tid för att ha hunnit med rengöring, bryn plockning och en dag make up plus läpparna.
Slutade halv 3 och fick några timmar över nu innan träningen. Så jag gick och handlade, fick i mig lite mat, plockat lite, fixat en bloggdesign och så har jag även hunnit med att druckit lite kaffe. Alltid skönt att ta det lugnt. Ska snart byta om och dra mig in till stan, byta buss där och så  åka ut till syrefabriken. Känner mig pepp för ett härligt medelpass just nu, inte tränat på en vecka så. Efter träningen ska jag möta upp Linette och Malin i stan så bär det av hit och så tar vi en lång myskväll. Låter inte de toppen så säg? Jo det tycker i alla fall jag.



Måste även få säga att jag trivs bra som brunette.

Kommentarer
Postat av: Therese Axelsson

Fan va gla ja blir, har saknat ditt skrivande! :)

2010-04-16 @ 19:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0