Funderingar.

Ska man ha nyårslöften som man ändå inte håller? Eller ska man försöka ta tag i saker och ting någon vecka och sen skita i de? Måste man berätta för alla vad ens nyårslöfte är?
Jag tror inte de. Jag tror heller inte jag ska ha ett enda nyårslöfte som lyder, gå ner i vikt, sluta äta godis, börja träna och äta sunt, ta tag i skolan m.m.. Nej de är sånt man ska göra ändå, eller inte allt men godis får man äta för de mår man bra av, träna är bra men inte under hård press, skolan borde man sköta så slipper man bli skoltrött och ja...
Jag tror jag ska fixa en lite skylt med alla mina mål med 2011, en liten skylt som kan sitta så jag ser den jämt, så jag kan gå fram till den och nöjd pricka av den som är gjort och bara drömma vidare om de som ska göras. Ja men ni vet, resa, ta körkort, njuta av sommaren, ha en sån där toppen bra myskväll men mina älskade vänner och så massa sånt. Ja de är en sån skylt jag vill ha och en sån ska jag faktiskt göra i morgon och jag ska sätta massa glitter på den, massa färger ska de också va och jag ska älska den både in och ut och ut och in för att jag själv har valt att göra den, för att den är min och för att de är mina mål. Nu känner jag mig sjukt motiverad för 2011, men först ska jag avsluta 2010 på ett otroligt bra sätt oavsett vad som hände, de blir vad man gör det till mina kära vänner!

Det bröjar i botten men jag skriver mig upp på till toppen, de tycker jag om faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0