Den dagliga tågresan på fredag..

Ja den kan jag snart checka av och då tar jag riktig helg, en timme kvar sen är jag i Torsby. Idag hade jag en skön sovmorgon, engelska redovisning där jag bara förnedrade mig själv och sist fika på samhällen. Har även funnit en nyårs klänning som jag vill ha och jag hoppas tomten kommer med den annars får min plånbok plågas lite. Har ju varit på hm varje dag den här veckan men ändå har inte den klänning jag velat ha funnits, typiskt de.. Ja ja i alla fall så närmar jag mig Torsby för vaje minut som går och jag hoppas på en toppen helg faktiskt. Är i behov av att de händer mycket för på måndag är de dags för sjukhuset igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0