Trött?

Gjort andra skola dagen nu och de känns annrolunda att pallra sig upp på morgonen, göra sig iordning för en gång skull och sedan gå ut innan klockan ens slagit halv 9!
Just nu känner jag mig trött efter en hel dag, efter skolan blev det stan och fixa present, sen hem på fika med Julia och nu ligger jag mätt och belåten i sängen efter 2 korvar.
Ska ta de lite lugnt en timme nu, sen blir de en spring tur, eller i alla fall en gå tur plus lite styrka i min härliga lägenhet.
Jag tycker verkligen om den, men de där och vara helt själv kanske inte är min starka sida, trivs bra i omgångar med de, men just nu vill jag helst inte vara själv en sekund.
Träffade även Martina i stan, så kul när fler flyttar hit som man känner. Vi bestämde oss för att hon skulle komma hit imorgon på film mys, tycker jag låter toppen bra.
Men ska  jag nog ta mig en power nap eller två.


Kameran har jag glömt hela veckan så får bli en gammal en då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0