Lördag kväll

och jag har tid med ett blogg inlägg. Jo de har varit lite grann nu så har inte riktigt hunnit med.
Fredag efter skolan, såg på en film, blev med killarna till stan som smakråd. Kom hem sent, umgicks med mamma, såg på film och sedan blev de sängen.
Idag, sjungit för älskling, grattis grattis världens bästa! Sendan var jag hos M&M i många timmar, fick ihop en halsband och nästan ett armband som passar ihop. Åkte på kräftskiva och sen lite fest som man inte kan kalla fest, åkte hem och nu sitter jag här. Rätt bra dagar måste jag säga.
Har inte så mycket att säga faktiskt mer än att Twix är enormt gott!

Kommentarer
Postat av: Julia

haha okej, din buse ;)

2010-08-28 @ 23:37:50
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0