kväll

Klockan är inte så jätte mycket men ändå sover mitt sällskap, det kanske jag också borde men orkar faktiskt inte.
Just nu är de mkt tankar i mitt huvud och jag vet inte riktigt vart jag ska göra av dom alla. Antar att några kommer få ta sin tid att reda ut för mig själv och några kommer jag vara tvungen att prata mig till för att kunna tänka ur ett annat perspektiv. Den lättsama personen drar utomlands inatt och jag skulle egentligen behöva en heldag med henne, men om 2 veckor ses vi igen min kära och då blir de timmvis med prat. Men jag hoppas som sagt jag kommer lyckas lösa många av mina funderingar själv.
Ett tankefyllt inlägg kommer komma någon gång så här ibland mitt i veckan kanske, i slutet eller varför inte i börjar. Man vet aldrig.

Nu ska jag samla mina tankar och knyta ihop dom så jag sedan kan ta min väl behövda sömn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0