FREDAG!

Igår på bilbingon blev de ingen vinst för mig, men Linettes mormor vann 2000 kr, ett riktigt proffs!
Så nästa vecka blir de bingo igen, de är en sak som är klart i alla fall. De va riktigt kul och spännande!

Nu har jag nyss tagit mig ur sängen och gjort frukost, har legat och läst i en timme typ. Så otroligt intressant bok måste jag säga.

Vad har jag framför mig idag då?
1. Klä på mig och göra mig iordning.
2. Diska.
3. Boka klipp tid. ( dags för lugg! )
4. Läsa lite mer bok.
5. Äta middag.
6. Leta reda på alla fotbolls saker och packa.
7. Kolla på lite Svennis cup.
8. Åka på match.
9. Komma hem sent och kanske dra på nån fest?
10. Somna skööönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0