We party like animal!

Idag har dagen gått riktigt fort. Hade ergonomi kurs hela förmiddagen och de va riktigt läraorikt, så nu ska jag hem och visa mamma och alla att jag är starkare än dom!!
Hade en kort matte lektion och sen bild o form. Blir ju galen på denna männsikan, hon vet knappt ut eller in. Men ja ja, får väl stå ut några veckor till sen är de ju faktiskt SOMMARLOV!
Åkte hem och pluggade lite, åt mat, såg på tv och sen drog jag på träning. Var på Johans medelpass idag som vanligt och de är skönt med en genomkörare för kroppen.
Har nyss gjort flätor i håret , jag ska va vågig i håret i morgon var de tänkt.


Sötnos!

Vi stekte i solen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Tyvärr är jackan second hand, så jag har ingen aning!

2010-04-27 @ 20:55:00
URL: http://helh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0