UNDERBART!

Hejsan!
Idag har jag hunnit med så otroligt mycket känns det som, har varit i skolan, solat, njutit, varit i stan, köpt en cykel och nu är jag hemma.
Skolan gick riktigt fort idag, slutade redan vid 12 efter att ha haft svenska, engelska och lite hälsopedagogik. Fått reda på lite resultat och är rätt nöjd med de. Åkte hem och sätta mig i solen efter att ha städat en kortis och slängt i en tvättmaskin.
Ringde till Sara och vi bestämde att träffas en timme senare så då bestämde jag mig för att göra en snabbis på stan. Tog bussen in och bestämde mig för att hitta en blus för de har jag dåligt med. I alla fall just en sån som jag ville ha idag. Och en sån hittade jag inne på Kappahl, dom har fått in jätte fina blusar, tunikor och klänningar. Tyvär har jag ingen bild på den jag köpt och hittar ingen på nätet heller men dom här två måste jag bara köpa, så otroligt fina!


Åkte hem till Sara och pappsen efter ett tag, då var hon redo att dra. Så vi tog bilen till Sprotex på Våxnäs och där såg jag min pärla direkt. Den bara stod där och lyste som bara den. Fick ett sånt där "AHHHHHHHHHHHHH WOW LYCKA" moment just då. Så nu har jag beställt en som pappa ska hämta på fredag då den är monterad och klar.


Kom nyss hem och ska väl snart fixa lite mat hade jag tänkt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0