Se mig, hör mig, jag är desperat....

Just nu sitter jag här och bara väntar...
De är jobbigt när man väntar på något riktigt bra så går tiden skit sakta, då blir man nästa frustrerad ju.

Dagen idag har varit helt ok, hade svenska och engelska på förmiddagen. Så klart blev jag sur och besviken på mig själv på engelskan bara för jag inte kan. KAN INGEN LÄRA MIG! Att man kan va så kass när man går i 1an.. *SUCK*
Sen var de ingen god mat utan fick äta sallad och sås idag.. Visst är de gott men inget jag blir speciellt mätt på.
Sedan hade jag lite hälsopedagogik och de gick rätt fort. Vi skulle ge varandra possetiva komplimanger och de är alltid kul att få, fast svårt att ta åt sig ibland.
Nu är jag i allafall hemma och har lite träningsvärk sen igår. Trodde verkligen jag skulle ha mycket mer, men stretchade väl nog bra igår för en gångs skull.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0