Onsdag

De va riktigt skönt med sovmorgon i morse, de gjorde faktiskt en del.
Fast morgonen startade inge bra precis fick plocka upp soper utanför dörren eftersom fåglarna hade varit sepe och haft sönder våran soppåse!!! Fick cykla jätte snabbt till skolan.
Hade engelska och sen hälsopedagogik.
Åkte hem och fick mig mat i magen sen drog jag in till stan och köptet en klänning till valborg. Köpte även ett linne/klänning, ett halsband och en mascara.
Åkte hem och fixade mat, sen bar de iväg på ett  danspass. Nu sitter jag här och är helt förstörd, förrkylningen tar över!
Är även lite små spänd inför imorgon då ja ska sminka på duvanhuset mellan 6 och 9. Kom dit?
Men nu måste jag plugga, har en skön sovmorgon framför mig i morgon också. Börjar kvart i 1!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0