Intressant dag.

Idag har varit en toppen dag, var inte ett dugg trött i morse när jag skulle kliva ur sängen. De är verkligen skönt när de är så.
Började dagen med yrkesämne och vi pratade om service i ca 2½ timme, de är verkligen jätte intressant. Även fast man tycker allt är självklart så är de mycket som folk inte gör som t.ex. jobbar i affärer.
Vi hade lunch, matte och efter de tog vi en promenad på 50 min och de var då på yrkesämnet. När vi kom tillbaka fortsatte vi att prata om service och vi spelade lite teater och så. Har alltså haft en väldigt mysig skoldag.
Efter skolan gick jag till sundsta och köpte mig en glass på donken.


Sedan gick jag till pappa och sätte mig i hans trapphus och vänta på han. Satt väl där i kanske 15 min och under den tiden hann jag äta upp glassen och tugga massa goda tuggemin.



Sen när äntligen pappa kom så fick jag hämta min pärla, min älskade rosa cykel. Var tvungen pröva direkt så tog och cyklade hem på en gång och den fick som ett skott. Tog mig hem på ca 10 min tror jag och då gick de väldigt fort.


Så underbart fin rosa glittrande färg!
Åkte och mötte Julia efter att jag hunnit hem och byta byxor till mjukis. Bästa som finns de, när man kommer hem och får sätta på sig mjukis byxorna.
Ska nu plugga lite, äta mat, plugga lite till och sen ska jag ta mig ut på en springtur. Sen blir de väl lite mer plugg i kväll och så TOP MODEL ofc!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0