Hey, soul sister.

Torsdagen är gjord och de har gått i ett, imorgon är de den efterlängtade fredagen!
Hade sovmorgon idag i alla fall och vaknade innan klockan ringde och var riktigt pigg så jag gick upp och fick lite extra tid. De var skönt att inte behöva stressa. Hade ett jobbigt idrottspass på förmiddagen, sen lunch och som vanligt va det oätligt så de fick bli sallad.
Hade datakunskap och blev klar med powerpoint kursen, bara en del kvar nu så är jag klar med allt! Skönt.
Sist hade vi en rätt slapp matte lektion och nu gäller de att ligga i lite för är faktist nationella om 2 ½ veckor, ska plugga lite extra nu..

Efter skolan blev det in till stan och köpa ett par jeans och 2 par t-shirtar. Sen var jag sällskap i ca en halvtimme innan jag blev tvungen att rusa för jag skulle hinna hem och äta plus byta om innan träningen. Men som vanligt blev vi jätte tidiga dit, men jaja. Bättre att vara i tid än försent.
Blev ett stenhårt pass måste jag säga, jobbigare än vanligt så nu är jag trött i kroppen. Fick lite mat i magen när jag kom hem och nu ska jag snart krypa i säng.

Igår var svt och filmade a klassen och i dag var de med i tv, kolla kolla!
Och i morgon kommer Nwt och tar lite kort på våran klass. Ska bli riktigt kul faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0