Här sitter jag.

Är helt utsliten efter dagen, inte för den har varit jobbig så men den har varit riktigt lång.
Klockan ringde 05:00 och då var de bara att dra sig ur den varma gosiga sängen. Kom till Karlstad runt halv 8 och då mötte jag upp min girls på stationen. Åkte till skolan och hade service på förmiddagen, matte och sen ansikts massage och promenad. Riktigt mysig dag så sett. Åkte hem och lärde mig sjustegs metoden som antagligen kommer på provet på fredag.
Fick pannkakor när Julia kom hem och sen drog jag iväg på ett medelpass med Emmy.
Har nyss ett på svenska hollywood fruar och de är väl för roligt eller vad säger ni? Jag kan inte missa de på måndags kvällarna de går bara inte.

Men nu ska jag krypa i säng för i morgon är en lång dag. Fast ska på en kurs hela förmidagen, roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0