FREDAG!

Nu är de äntligen helg och fredag, underbart!
Idag hade jag en härligt lång sovmorgon, började inte fören 20 i 12 och så hade jag bara en lektion. Åkte in till stan och köpte en glass innan vi gick till tåget. Kom hem runt halv 4. Åkte hem och fixde lite mat, hjälpte till lite här hemma och sen bar de ut på vägarna med mig bakom ratten och mamma bredvid. Så himla mycket bättre de gick idag än sistgång går nog inte att beskriva. Inte mer än 2 så kallade "kärring stopp". Är otroligt stolt över mig själv.
Nu ska jag packa om lite för i morgon åker jag på kickoff eller vad det heter med fotbolls laget, vet inte vart vi ska, vad vi ska göra eller någonting. Det kommer bli skit svårt att packa verkligen, men får försöka.

Har en super söt valp utanför huset nu också, grannarna är här på besök. Jag vill verkligen ha en egen lite sötnos att ha med mig överallt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0