äntligen hemma.

Åkte klockan 9 på lördag morgon utan att ha en aning om vart vi skulle eller vad vi skulle göra. Vi hamnade på Våxnäs i Karlstad och startade med CURLING. En lite anorlunda sport måste jag få säga men rolig eller ja de var roligt i alla fall den första timmen sen blev det lite segt. Men nu kan jag i alla fall kryssa curling på min att göra lista och de är bra. Fick min nya tränings overall också, som ni ska få se kort på sen när jag kommer ner till Karlstad. Men i alla fall, när vi spelat klart bar de av till Bergvik för att få lite mat i magen och det var ehövligt för mig eftersom jag ingen frukost hade ätit. Fick bli en fet go pizza, mmmmmm!
Vi kollade i lite affärer i ca 1 timme och för mig fick de bli en gos tröja inhandlat. Kanske inte va ett måste men den var jätte fin.
Sen drog vi vidare på vårat äventyr och hamnade i humle torp som ligger i östra ämtervik. Blev lite smått förvånad och tänkte, vad ska vi göra här. Men de blev en super lyckad kväll/natt med 5-kamp, bad i badtunna, basta, gjorde mitt första dopp för i år också och sen så bara myste vi med massa spel och godis. De har varit en toppen helg men de var skönt att komma hem också. Fast blev lite smått besviken/ ledssen direkt jag kom hem, men så är de väl ibland. Fick övningsköra lite med mamma så nu känns det bättre.

Men som sagt, bilder får ni ikväll när jag har landat i lägenheten. Nu ska jag packa om och sen ta en varm dusch!

Kommentarer
Postat av: Hanna

BILDER IDA ! :D

2010-04-18 @ 20:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0